E13 ELS ESKALDATS DE CALDES DE MONTBUI. Vilaweb i les Escoles en Xarxa.

Format: estand

Objectiu: Divulgar aquesta eina com a recurs per a la interacció dels

alumnes entre escoles de parla catalana, familiaritzant-nos tots plegats amb la diversitat dialectal de la llengua comuna i sensibilitzar-nos en la riquesa que conté. Aquest objectiu es duu a terme gràcies al periodisme digital i a la trobada anual de diverses escoles.

Etapa/cicle/curs: ESO

Escola: Escola Pia de Caldes

Responsable activitat: Laia Torras

Correu electrònic responsable activitat: laia.torras@escolapia.cat Altres

participants en l'activitat: Mercè Serracanta, Lourdes Roca i Teresa Terricabras.

Breu descripció de l'activitat: Presentarem una breu descripció de la història de les les ESCOLES EN XARXA Explicarem com utilitzem aquesta eina a l'Escola Pia de Caldes, ensenyarem els articles dels nostres alumnes i dels d'altres centres, i com poden interaccionar a partir de la xarxa diversos centres, a més també explicarem la transversalitat de l'activitat en totes les assignatures del centre, etc. Serà el moment de recordar i valorar les trobades de les Escoles en Xarxa a Puçol i a Valls. No oblidarem el ventall de possibilitats que ens ofereixen per conèixer els països de parla catalana, la seva música, la seva parla, la seva cultura... Hom treballa també el periodisme escrit, radiofònic, televisiu...