E07-2 EL CONTE COM A PROJECTE INTERDISCIPLINAR.

Forma: Estand
Objectiu: Utilitzar diferents programes informàtics per una única finalitat, fer un conte pels petits.
Etapa/cicle/curs: Cicle Superior de Primària
Escola: Escola Pia Caldes
Responsable activitat: Ascensi Laglera
Correu electrònic responsable activitat: ascensi.laglera@escolapia.cat
Altres participants en l'activitat: Marta Casabayó i Maria Pieres
Breu descripció de l'activitat: En grups de 4 alumnes, i partint d’un conte conegut, tradicional o no, els alumnes l’han de seguir i buscar-ne un nou final. Un cop escrit, han de dibuixar els personatges en un paper.
Aleshores ja poden anar a l’aula d’informàtica, escanegen els personatges i amb el GIMP fan els retocs pertinents. Amb el Writer escriuen el conte i el corregeixen. Seguidament el divideixen en diferents parts.
A continuació busquen per la xarxa diferents imatges que els serviran de fons.
En aquest moment tenim les diferents parts, ara falta ajuntar-les i això ho faran  amb l’impress.
Un cop fet, cada grup i amb l’ajut del canó, ha d’explicar el conte als més petits.